Regulamin

Regulamin zakupów

  1. Właścicielem Platformy B2B jest firma Bakosport Sp. z o.o. prowadząca działalność gospodarczą, zarejestrowaną w 01-703 Warszawa ul.Gąbińska 20 lok. 62, posługująca się numerem NIP 118-21-03-780
  2. Uprawnionym do składania zamówień hurtowych w Platformie B2B Bakosport są wyłącznie podmioty gospodarcze, których rejestracja została potwierdzona przez Bakosport Sp. z o.o.
  3. Potwierdzeniem Rejestracji jest nadanie loginu i hasła.
  4. Dane Klientów przekazywane do bazy danych podmiotów współpracujących z Bakosport, służą jedynie do prowadzenia ewidencji sprzedaży i nie będą przekazywane innym podmiotom.
  5. Klient ma prawo do żądania zmiany lub usunięcia swoich danych z bazy Bakosport Sp. z o.o.
  6. Ceny wszystkich towarów w Platformie B2B Bakosport Sp. z o.o. są cenami hurtowymi netto. Z tytułu zakupu dokonanego za pośrednictwem Platformy B2B Bakosport, sprzedający wystawia faktury VAT.
  7. Zamówienie realizowane są na podstawie prawidłowo wypełnionego formularza zamówienia.
  8. Termin realizacji zamówienia wynosi do 2 dni roboczych.
  9. Wypełnienie formularza zamówień i przesłanie go na adres Bakosport Sp. z o.o. stanowi potwierdzenie zamówienia w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
  10. W przypadku zaistnienia nierozliczonych, przeterminowanych zobowiązań, Bakosport Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia do czasu spłacenia zadłużenia przez kontrahenta.
  11. Zamówienia realizowane są za pośrednictwem firmy spedycyjnej, wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  12. Klient zobowiązany jest przy odbiorze przesyłki dokładnie obejrzeć paczkę w przypadku stwierdzenie uszkodzeń spisać protokół reklamacyjny, który powinien być również podpisany przez kuriera. Tylko na podstawie tego dokumentu Klient ma prawo wnosić ewentualne reklamacje do Bakosport Sp. z o.o.
  13. Płatność za towar dokonywana może być: z odroczonym terminem płatności,gotówką przy odbiorze towaru,jako przedpłata za zamówiony towar.
  14. Warunki płatności ustalane są indywidualnie z każdym kontrahentem i potwierdzane w Karcie Klienta.
  15. W sytuacji w której Klient złożył zamówienie na towar chwilowo niedostępny a w tym czasie nastąpiła zmian cen, Bakosport Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany cen hurtowych z jednoczesną możliwością odstąpienia od kupna towaru przez Klienta.
  16. W przypadku omyłki cenowej, zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zamówienia do czasu uzgodnienia jej z zamawiającym.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel